Služba sociálně aktivizačních služeb je poskytována bezplatně podle § 72 zákona o sociálních službách. Fakultativní služby (výlety, tábory) nabízené podle § 35 odst. 4 téhož zákona mohou být poskytovány za úhradu, a to až v plné výši nákladů za tuto službu, jak je stanoveno v § 77 téhož zákona.
Nabízet pomoc dětem a jejich rodinám potýkajícím se s vážnými i přechodnými výchovnými problémy, které rodiče nedokážou sami bez pomoci překonat.
Sociálně aktivizační služby pro rodiny s dětmi jsou poskytovány rodině s dítětem, u kterého je jeho vývoj ohrožen v důsledku dopadů dlouhodobě krizové sociální situace, kterou rodiče nedokáží sami bez pomoci překonat, a u kterého existují další rizika ohrožení jeho vývoje. Služba je poskytována také v preventivním charakteru u rodin, kdy je možné předpokládat obtížné situace v průběhu vývoje dítěte.
Ambulantní forma | Terénní forma | |
---|---|---|
Pondělí | 7:00 – 12:00, 12:30 – 17:00 |
dle domluvy |
Úterý | 7:00 – 12:00, 12:30 - 15:00 | |
Středa | 8:00 – 12:00, 12:30 - 17:00 | |
Čtvrtek | 8:00 – 12:00, 12:30 - 17:00 | |
Pátek | 8:00 – 12:00, 12:30 - 14:30 |
Maximální kapacita | Poznámka | |
---|---|---|
počet klientů | 1 | okamžitá kapacita = 5 klientů/den |
Maximální kapacita | Poznámka | |
---|---|---|
počet klientů | 1 | okamžitá kapacita = 10 klientů/den |
Každý uživatel sociální služby má určeného klíčového pracovníka, který s uživatelem nastavuje na základě vyjednaných potřeb a cílů uživatele individuální plán služby. Tento plán je písemný, klíčový pracovník ho společně s uživatelem a nastavenými cíli průběžně vyhodnocuje.
Služba je poskytována na základě uzavření Dohody o poskytování sociální služby.
Stěžovat si na kvalitu poskytované služby, vyjádřit přání nebo podat připomínku ke změně konkrétní praxe může podat kterýkoliv uživatel sociální služby a to zcela beztrestně.
Stěžovat si je možné na pracovníka Centra pomoci, vedoucího Centra pomoci nebo na konkrétní praxi Centra pomoci. Stížnost na pracovníka řeší vedoucí, stížnost na vedoucího a praxi řeší ředitel Střediska. Ústní stížnost, je-li to v jeho kompetenci, řeší pracovník na místě. Není-li to v jeho kompetenci, postoupí ji vedoucímu.
Poskytovatel stížnost eviduje a řeší nejpozději do 14 dnů ode dne přijetí stížnosti. O výsledku, případně prodloužení lhůty vyřízení stížnosti, informuje poskytovatel stěžovatele osobně, telefonicky či emailem. U anonymních stížností výsledek řešení stížnosti poskytovatel zveřejňuje na informační vývěsce na adrese poskytovatele. Pro případ nespokojenosti s řešením ředitele Střediska je možné si stěžovat u zřizovatele (Salesiánská provincie Praha), nebo u ochránce lidských práv.
Adresa:
Revoluční 151/98, 312 00 Plzeň
Telefon:
377 266 953
Pondělí: 9:00–12:00 / 12:30–18:30
Úterý: 9:00–12:00 / 12:30–18:30
Středa: 8:00–12:00 / 12:30–18:30
Čtvrtek: 9:00–12:00 / 12:30–19:00
Pátek: 9:00–12:00 / 12:30–16:00
So - Ne: Zavřeno