Služba odborného sociálního poradenství je poskytována bezplatně podle § 72 zákona o sociálních službách.
Poskytovat individuální pomoc dospělým, kteří se potřebují zorientovat v osobních tématech a v širším sociálním prostředí.
| Pondělí | 8:00 - 9:00 |
|---|---|
| Úterý | 12:30 - 13:30 |
| Středa | 8:00 - 9:00 |
| Čtvrtek | 12:30 - 14:00 |
| Pátek | 8:00 - 9:00 |
| Maximální kapacita | Poznámka | |
|---|---|---|
| počet klientů | 1 | okamžitá kapacita = 1 klientů/den |
Každý uživatel sociální služby má určeného klíčového pracovníka, který s uživatelem nastavuje na základě vyjednaných potřeb a cílů uživatele individuální plán služby. Tento plán je písemný, klíčový pracovník ho společně s uživatelem a nastavenými cíli průběžně vyhodnocuje.
Služba je poskytována na základě uzavření Dohody o poskytování sociální služby.
Stěžovat si na kvalitu poskytované služby, vyjádřit přání nebo podat připomínku ke změně konkrétní praxe může podat kterýkoliv uživatel sociální služby a to zcela beztrestně.
Stěžovat si je možné na pracovníka Centra pomoci, vedoucího Centra pomoci nebo na konkrétní praxi Centra pomoci. Stížnost na pracovníka řeší vedoucí, stížnost na vedoucího a praxi řeší ředitel Střediska. Ústní stížnost, je-li to v jeho kompetenci, řeší pracovník na místě. Není-li to v jeho kompetenci, postoupí ji vedoucímu.
Poskytovatel stížnost eviduje a řeší nejpozději do 14 dnů ode dne přijetí stížnosti. O výsledku, případně prodloužení lhůty vyřízení stížnosti, informuje poskytovatel stěžovatele osobně, telefonicky či emailem. U anonymních stížností výsledek řešení stížnosti poskytovatel zveřejňuje na informační vývěsce na adrese poskytovatele. Pro případ nespokojenosti s řešením ředitele Střediska je možné si stěžovat u zřizovatele (Salesiánská provincie Praha), nebo u ochránce lidských práv.